onsdag 30 december 2009

The only exception!

Jag är nyvaken och jag lyssnar på Paramore. Idag så är jag faktiskt på ovanligt bra humör. Det är väl förmodligen för att Josefin kanske kommer in till stan och umgås med mig sen. Jag skulle behöva köpa en ny rouge och lite sådant smått och gott. Det var ett tag sedan jag knallade på stan här i Katrineholm. Det brukar oftast bli av i Eskilstuna. Och nu när det har vankats juletid så har jag mest umgåtts med familj och sådant. Jag funderar på att äta godis till frukost men jag ska nog vara lite nyttigare än så. Jag har ett enormt sug efter oboy. Efter jag har umgåtts med Josefin idag så ska jag träffa Dennis. Jag är sugen på att hyra Year one nere på filmhuset. Jag är en riktig sucker för filmer som Jack Black är med i. Och jag har varit sugen på att se den sedan den kom ut på bio. Jag får se vad pojkvännen säger. Han fick ett medlemskort på filmhuset där man får rabatt på filmerna så det är bäst att vi passar på.

Nu ska jag ringa och väcka Josefin. Gudars :D

Inga kommentarer: