torsdag 31 december 2009

En bra nyårsafton!

Det var tänkt att jag skulle sitta hemma och löka ikväll men det blir andra planer. Jag ska åka till Baggetorp och umgås med Josefin och sedan dra vidare till en fest i Baggetorps bygdegård. Jag hoppas att det blir roligt! Om inte, så har vi iallafall försökt. Jag har precis duschat och fixat med håret. Nu ska jag snart gå ner och fixa lite käk och sedan ska jag börja göra mig iordning. Jag fick ett telefonsamtal av en utav mina bästa killkompisar som ska vara i Australien i ett år som utbytesstudent. Han önskade mig ett gott nytt år och vi småpratade litegrann. Han hade precis avslutat sin nyårskväll och klockan var två på natten där. Helt sjukt, vi har ju inte ens börjat än här i kalla Sverige! Det var så otroligt kul att prata med honom och jag saknar Oskar tokmycket! Förra nyårsafton så var jag med honom och några till. Synd att det inte blev så i år.. Men jag hoppas på att ha en bra nyårsafton iallafall! Min outfit är utlagd lite slarvigt på sängen och skorna är valda. Nu ska man bara ha tålamod att göra sig iordning och sätta på lösögonfransar och allt därtill. Suck, det är ju det värsta med att vara tjej.

Dags att börja dona. Nu ska jag smörja in kroppen med en väldoftande lotion. Bye!

Inga kommentarer: