lördag 5 december 2009

Lördagseftermiddag.

Alla töjningar är på 6 mm och är inte lika stora som på bilderna ovan.

Det är lördag idag och jag mår likadant som alla andra lördagar: piss. Jag har sovit alldeles för lite och vänt om dygnet och det är inte nyttigt för fem öre. Jag har inte varit ute och druckit men ändå känner jag mig bakis på ett väldigt underligt vis. Som tur är så överlever jag alltid. Josefin sov här hos mig inatt och det var mys som bara den. Hon åkte hem för ett tag sedan och nu har jag ätit och beställt tre töjningar så jag är riktigt belåten denna lördagseftermiddag. Jag lyssnar på Paramore och funderar på vad jag ska hitta på. Jag kanske ska springa ner och umgås lite med min hund och busa med honom eller så kan jag lägga mig i sängen och dö en aning. Det skulle vara jävligt skönt just nu! Jag mår toppen psykiskt men fysiskt så vill min kropp bara falla ihop.

Jag har fått en knöl i baksidan av huvudet och jag hoppas verkligen inte att det är något. Jag lär åka in till läkaren någon gång nästa vecka eller så. Nästa vecka så händer det nog bara roliga saker! Jag ska klippa mig, sedan ska jag åka till Eskilstuna och sedan på fredag så åker jag till Asker och umgås med min andra familj. Det kommer bli så otroligt mysigt och härligt! Jag älskar att leva i vintertid när det blir mörkt ute vid klockan fyra. Dessvärre så känns dagarna så mycket kortare och det är ju baksidan av det hela.

Nu ska jag försöka hitta på något produktivt att göra.. Något som kan hålla mig vaken.

Inga kommentarer: