måndag 14 december 2009

Sega jag.


Ja.. jag har inte bloggat på flera dagar. Under tiden som jag har varit borta så har jag hunnit leka med min brorsdotter (som är uppe och springer som en tok numera!) och sedan blivit förbannad över att Erik vann Idol. I sista förbannade sekund så ändrade jag mig helt och ville att Calle skulle vinna istället. Men man kan inte alltid få som man vill. Sedna har jag umgåtts med pojkvännen och bara haft det riktigt trevligt. Om en stund så ska jag börja göra chokladkola. Sist jag gjorde det var förra året eller till och med året innan det? Jag minns inte. Hur som helst så tänkte jag göra min egen variant med choklad och en gnutta kanel. Jag har tagit på mig uppgiften att göra kola till knytisen som vi ska ha på julafton hemma hos bror i Asker så jag ska göra en testrunda och se om det blir gott.
Nu ska jag sätta igång. Later!

Inga kommentarer: