måndag 7 december 2009

Klippning idag!

Jag är uppe nu. Fast jag skulle gärna ligga och sova. Om en halvtimma så ska jag till min frisör Sussie som jag har gått till i tio år nu. Hon klipper mig några gånger om året och gör alltid ett fruktansvärt bra jobb. Jag blir alltid nöjd! Jag ska bara toppa lite och kanske tunna ur en aning. Det är sådant som återstår att se. När jag kommer hem så ska jag bänka mig framför tvn och äta choklad och kanske se någon bra film. Min xbox är full med filmer och jag har inte ens sett hälften ännu men jag funderar starkt på att se Torsk på Tallin. Den urroliga filmen har jag inte sett på extremt länge så nu vill jag se den.

Nu ska jag bädda iordning min säng och hänga upp kläder i garderoben. Mitt rum ser lite ut som ett bomdnedslag just nu. Så vill jag absolut inte ha det ju.

Inga kommentarer: