tisdag 15 december 2009

Tisdag.

Jag sitter här och tar det allmänt lugnt medans pojkvännen klär väggarna med julklappspapper. Vad kan man säga? Han är lurig. Jag lagade mat förut och det blev inget annat än klyftpotatis, korv och tzatsiki. Vi har käkat alldeles för mycket sådant på sista tiden men det är ju så jävla gott. Idag så gick jag till Hemköp för att investera en ny hårfärg. Jag skulle absolut inte köpa något annat. Men jag kom ut med fem kilo potatis också. Det kostade bara 10 kr så jag var tvungen att fynda. Vilket glamouröst liv jag lever!

Vi var på ICA nyss och handlade lite smått och gott. Jag köpte müsli, kiwi, filmjölk och chips. Jag känner att jag hellre lägger pengarna på mat än skitsaker. Nu har jag ungefär 140 kr som jag ska leva på tills torsdag eller fredag men det kommer säkert funka. Vi får helt enkelt äta mycket potatis och korv för det har vi gott om minsann. Hur som helst.. Det är tokmycket snö ute nu och jag tycker det är så förbannat mysigt så jag dör. Nu får man bara hålla tummarna för att det håller i sig och inte smälter bort direkt. Eftersom att vi lever i Sverige så kommer det förmodligen smälta bort direkt men jag hoppas verkligen att det håller i sig till jul iallafall. På nyår kan det gott vara snöfritt om man ska ramla runt i vinternatten men på jul så ska det bara vara snö. Punkt slut!

Inga kommentarer: