tisdag 22 december 2009

Två dagar kvar, pirr!



Nu är det bara två dagar kvar till julafton och jag längtar så att jag nästan spricker. Det ska bli så himla roligt! Nu är jag hemma i Katrineholm och det är lite halvtrist att inte umgås med pojkvännen men han kanske kommer hit sen efter de har repat. Det håller jag tummarna för! Igår så firade vi ett år tillsammans och det var riktigt mysigt. Vi käkade pizza och åkte in till Katrineholm och köpte över ett kilo godis. Onödigt men jävligt gott. Sedan somnade jag gott i grabbens famn och det var underbart. Men jag har vaknat flera gånger inatt av att en film på datorn var på så det stängde jag av. Sen lyckades grabben ligga på mitt täcke så det fick jag sno åt mig bra många gånger. Det är inte lätt att sova två i samma säng. Vissa nätter vill jag bara hugga honom med en petflaska, eller någonting liknande.

Nu ska jag springa ner till källaren och ta en varm och skön dusch. Det ska bli så jävla skönt! Mina stackars tår är som små isbitar så de ska jag tina upp och bara njuta. Åh! Det är riktigt underbart att duscha när man antingen vill bli varm eller svalka ner sig. Den varma duschen är skönast.. Nog med skitsnack nu. Uppdatering kommer när jag orkar.

Inga kommentarer: