söndag 20 december 2009

Mysigt kalas i Asker.


Jag sitter i Högsjö nu och har precis fått lite mat i magen. Pommes och ägg är jävligt underskattat. Dennis sitter och pillar med Cubase och ljudkortet eftersom att vi ska spela in imorgon. Det blev aldrig av idag. Kalaset i Asker var riktigt mysigt men Ebba var lite smågrinig och det kan jag förstå. Det blev mycket folk och många paket så det blev väl lite mycket för henne. Stackars lilla pluttan. Men på julafton så blir det betydligt lugnare för då är det bara vår familj som kommer vara där. Det kommer bli en tokmysig julafton.

Ikväll så ska jag bara ta det lugnt med hjärtat och inte bry mig om något. Han är en underbar person och jag tröttnar aldrig på att spendera tid med honom. Han kan alltid locka ett skratt ur mig. Nu ska jag äta lite godis och försöka att hjälpa grabben med Cubase. Nighty night!

Inga kommentarer: