tisdag 22 december 2009

Glee Club.

Det är kväll nu. Snön ligger tätt på marken och lyser upp hela staden. Det är så himla mysigt! Mamma har gjort en mjuk pepparkaka som står i ugnen och det doftar så gott i hela huset. Det här är verkligen jul. Om ett tag så ska jag gå ner och börja koka kola. Det lär ta hundra år så jag får ta med datorn ner till köket. Innan dess så ska jag äta lite mer pepparkakor, mandariner och dricka julmust. Pojkvännen kommer inte hit idag men det gör ingenting. Jag har umgåtts med honom sedan i söndags så jag klarar mig nog. Men visst är det härligt med sällskap! Jag längtar tills jag får en sambo så slipper jag vara ensam. En sambo.. Det låter härligt! Man kan alltid drömma. Just nu så ser jag på det tolfte avsnittet av Glee och jag kan på rak arm säga att jag aldrig kommer tröttna på den serien. Jag är förtrollad helt enkelt. Jag är lite utav en serienörd och föredrar det framför filmer. Glee gör min dag!

Inga kommentarer: