fredag 1 januari 2010

Choklad.

Det är dagen efter och jag mår inte alls dåligt. Jag är en riktig hejare på att inte bli bakis och det beror nog på att jag inte dricker mycket i första taget. Jag äter lite apelsinchoklad och för en liten stund sedan så kände jag mig som Grinchen när han satt och tuggade på en glasflaska med ölmagen högt i vädret. Lite så känner jag mig idag. Jag småfnissar lite för mig själv och det måste se ganska kul ut. Just nu så kan jag inte göra annat än att pilla mig i näsan och hoppas att ska träffa pojkvännen iallafall. Nu väntar jag bara på att han ska pallra sig hem och umgås med mig. Han är i Eskilstuna just nu och känner jag honom rätt så lär det dröja innan de åker hem. Jag hoppas att han hinner hem innan jag blir alldeles för uttråkad och spricker!

Just nu lyssnar jag på Leighton Meester - Christmas (Baby please come home) och jag måste säga att jag tycker att hennes röst är jävligt tuff. Hon är ingen Christina Aguilera men hennes röst är allt annat än dålig! Henne ser man i Gossip Girl som Blair Waldorf och jag skulle aldrig kunna tro att hon har en sådan fin röst som hon har. Det är flera artister som har testat på popstjärne livet, som Paris Hilton, Lindsay Lohan och Scarlett Johanssen. Det var ingen som lyckades riktigt men Leighton Meester har en riktigt skön röst! Jag skulle lätt kunna byta till mig hennes röst om det bara gick.

Nu ska jag fortsätta att äta på min apelsinchoklad och känna mig som Grinchen, haha!

Inga kommentarer: