lördag 24 oktober 2009

Vintertid.


Nu har det gått över till vintertid vilket är ganska mysigt. Nu blir det mörkt ute klockan fem istället för klockan sex vilket ger ännu mer myskänsla! Man kan ta eftermiddagslurar utan att få ångest för att det är så förbannat ljust ute för då är det mörkt istället. Det är ju fullkomligt briljant! Jag har ingenting att göra nu, klockan är ett på natten (tolv om man drar tillbaka klockan vilket jag har gjort) och jag borde väl lägga mig snart. Men innan det så ska jag gå ner i källaren och duscha. Det kommer jag inte orka göra imorgonbitti så jag gör det nu snart istället. Här ska det inte slösas någon tid, inte!

Veckan som kommer tror jag kommer bli tokbra. Josefin ska följa med mig till Eskilstuna och vi ska ta en liten shoppingrunda samt övernatta i grabbens lägenhet. Det är inte helt fel! Jag älskar verkligen att umgås med den tjejen. Jag har aldrig känt mig så öppen med en person som inte känner helt och hållet. Men jag hoppas att jag får lära känna henne helt snart!

Nu ska jag skutta ner i källaren och ta mig en varm och gosig dusch, sedan tända några doftljus och däcka så sött i sängen. Skiter nog i att ringa pojkvännen eftersom att han har fel på sin mobil och inte kan ta emot samtal. Teknologi är bra crazy!

Inga kommentarer: