söndag 4 oktober 2009

Mitt egengjorda nitarmband.


Jag har suttit hur länge som helst och försökt att få ihop detta nitarmband. Det gick sönder hela tiden eftersom att jag pillade så mycket med tång och det var svårt att få ihop nitarna i kedjan. Men till slut så blev det bra och jag är nöjd även fast det tog sådan tid. Gräddet på moset var att jag även lyckades ha ner en hel jävla låda full med en massa olika pärlor som jag aldrig skulle kunna sortera. Så jag slänge ner dem lite huxflux ner i lådan igen. De pyttesmå pärlorna som låg kvar på mitt golv åkte rätt ner i sopen.

Sitter såklart och ser på How I met your mother som vanligt. Jag kanske inte ens behöver skriva det framöver eftersom att det är en självklarhet för min del. Ska försöka att lägga mig hyfsat tidigt ikväll och försöka sova. Fast det gör inte något om jag är uppe till klockan tre inatt. Jag behöver ändå inte göra något speciellt imorgon förutom att gå ner till Handelsbanken och hämta mitt leg. Skönt att det kom nu! Jag är inte så jävla bra på att vänta.

Nu ska jag slappa och sedan försöka sova. Ska nog kolla på Twilight sedan. Det var så otroligt längesedan jag såg den filmen. Time to go.

Inga kommentarer: