torsdag 8 oktober 2009

Eskilstuna idag, wiiho!

Den här natten var fullkomligt hemsk! Vaknade innan klockan sex imorse och bara hostade lungorna ur mig. Det var riktigt obehagligt. Sen så tog det ett tag att somna om igen så jag har legat vaken ganska länge. Fast till slut så somnade jag om och nu vaknade jag för ungefär tjugo minuter sedan. Idag så ska jag ju åka till D i Eskilstuna. Orkar inte ta med mig ett ombyte eftersom att jag bara ska vara där en natt så jag nöjer mig med det jag åker i.

Nu är det hopp in i duschen och försöka fräscha till mig så gott som det går. Jag kommer inte orka att fixa till mig överdrivet mycket och jag orkar inte ställa mig och fixa håret heller.. Känner mig riktigt sjuk och sliten just nu. Men jag måste åka till Eskilstuna iallafall. Annars träffar jag inte grabben förrens på måndag och det skulle ju verkligen suga.

Dags att springa ner till källaren för att duscha. Jag hoppas verkligen att det finns varmvatten..

Inga kommentarer: