söndag 4 oktober 2009

501!

Åh vad roligt. Det här blir inlägg 501! Jag ligger i med mitt bloggande minsann. Gick upp för cirka en halvtimma sedan. Elfrida har några polare här som sov över efter nattens partajande. Vilken tur att de gav med sig hyfsat tidigt så jag fick sova. Var sådär extremt jättetrött igår och det var inte mysigt alls. Fast jag somnade efter klockan ett och det vart ganska lagom. Nu dricker jag lite saft och bloggar. Ska snart gå ner och försöka få i mig lite mat om jag hittar något ätbart. Skulle sitta jävligt bra med pulvermos och korv just nu. Jag känner inte mig ett dugg kräsen idag!

Skulle väldigt gärna vilja åka till Eskilstuna och umgås med pojkvännen idag men jag tror dock inte att det blir så. I värsta fall så får jag träffa honom på tisdag och det kan jag leva med. Men jag har ingenting att göra de här dagarna så jag kan lika gärna åka till honom om han har tid att ha mig där. Fast jag gör inget väsen av mig direkt. Vi sa hejdå igårkväll och jag känner att jag skulle vilja vara med honom just nu. Fast morsan och farsan kommer hem ikväll så då kanske jag skulle hålla mig hemma och träffa dem lite. Fast jag vill ju åka till D, åh! Beslutsångest. Den sista bussen går någon gång vid fem idag och det är bara fyra timmar kvar.

Hur som helst så får jag klura ut det där medans jag lagar mat. Karolinas couisine är den bästa som finns. Kanske blir det pasta med något annat smaskens. Får se vad jag slänger ihop.

Inga kommentarer: