onsdag 28 oktober 2009

Åh, härliga säng.

Klockan är kvart över fyra vilket innebär att jag snart ska gå och sova! Ta mig en liten middagslur vilket vore alldeles ypperligt. Det blev inte så förbaskat mycket sömn för mig eftersom att natten var helt galen. Alla andra i sällskapet var fulla förutom jag. Jag är alltid den som lyckas hålla mig nykter vilket jag tjänar på dagen efter och inte får ont i huvudet eller spyr upp allt jag lyckas hälla i mig. Jag nöjer mig med min mensvärk istället vilket ställer till tillräckligt med problem. Men jag hade en kul kväll trots att jag inte var så jävla glad men det var roligt när jag väl var på bra humör!

Nu när jag har stickat klart min gråa halsduk så vill jag sticka ännu en halsduk men i en annan färg men i samma modell. Jag har ingen aning om vilken färg eller vilket typ av garn jag ska använda men jag ska kolla igenom morsans garn som hon har på lager. Men först och främst så ska jag se till att få lite sömn så att jag orkar göra någonting överhuvudtaget! Vilda nätter leder till extra sömn om dagarna.

Nu är det sängen som gäller.. Hoppas att jag överlever och inte hamnar i en koma eller nåt. Fast det låter inte så dumt just nu så jävla trött som jag är. Godnatt, sålänge.

Inga kommentarer: