fredag 16 oktober 2009

Nattuggla.

Klockan är kvart över tre på natten och jag har inte gått och lagt mig än. Fan vad jag är hemsk. Jag skulle behöva sova känner jag. Men jag är inte speciellt trött så min kropp motarbetar mig som bara den. Nu hade jag väldigt gärna haft min söta pojkvän hos mig. Det hade verkligen underlättat allt.. Så fort jag är ensam så bubblar alla hemska tankar upp och hemsöker mig så fort jag tar slut på tankegångar. Jag önskar att jag kunde ha en liten bit av honom här hela tiden så att jag vet att han finns någonstans även fast han inte är bredvid mig. Nu saknar jag bara honom ännu mer. Jag känner mig väldigt smörig just nu men det gör inget.. Det är sällan jag uttrycker mina känslor och visar vad jag verkligen känner och tycker. Det behövs ibland och det är viktigt för att man ska må bra. Stänger man inne allt så bubblar det över och allt förstörs. Jag är glad att jag har ett hett temperament som gör att jag får ut mina känslor. Jag är glad att jag inte är en person som stänger inne allt som stör mig. Jag är glad att jag är frispråkig och egen. Jag är glad av att vara jag.

Nu är det dags att slänga mig i sängen och sova. Jag kanske skulle borsta tänderna först. Jag känner mig ganska äcklig just nu men tröttheten slog mig fort som bara fan. Det kanske inte vore så dumt att gå och lägga sig för att njuta av en natts sömn. Underbart!

Inga kommentarer: