onsdag 7 oktober 2009

Sleepingtime!


Klockan är tjugo över tolv på natten och jag känner mig så otroligt utmattad. Min nacke värker och mitt huvud likaså. Önskar att jag bara kan gå och lägga mig men jag känner att jag måste vara uppe ett tag till och försöka bli lite tröttare. Jag ska även öppna ett fönster så att det kommer in lite frisk luft. Det behövs verkligen.

Mötte upp pojkvännen och hans band tidigare idag. Jag köpte lite godis och vi åkte till deras studio där jag skulle få lyssna på deras nyinspelade låt. Det slutade med att jag blev kvar där och hjälpte till. Åkte inte hem förrens halv tio ikväll. Det var väldigt kul att umgås med dem. Men jag hade gärna legat kvar hemma i sängen och tyckt synd om mig själv för att jag är sjuk. Det får väl bli imorgon istället när jag har anlänt i Eskilstuna.

Nu ska jag slänga iväg ett samtal till grabben, smörja in nacken med Voltaren och sedan lägga mig och sova. Åh, gudomliga sömn..

Inga kommentarer: