lördag 24 oktober 2009

USCH!!

Klockan är kvart över två på dagen och vankas lunch på nedervåningen. Jag skiter nog i det, jag är inte alls hungrig idag. Känner bara att jag är på himla dåligt humör! Skulle vilja dra täcket över huvudet och sova mig igenom hela dagen. Jag har inga planer för kvällen heller. Så, varför försöker man egentligen? Jag är bara förbannad, deppig och sur idag. Blev väckt av en aspackad pojkvän klockan fem imorse. Aldrig hört talas om SÖMN och STÖR MIG EJ? Men nu när jag ringer, klockan kvart över två på dagen (!) så kan han inte svara. Bör man inte vara vaken efter klockan ett? Jag är förbannad på min mobil också eftersom att den suger så jäkla hårt och verkar knappt fungera vettigt längre. Varje gång man ska lägga på så stänger mobiljäkeln av sig. Och inte heller får man köpa en ny telefon vilket innebär att jag måste önska mig det i julklapp. Alltså vet jag precis vad jag ska få när man sitter där vid granen. Det känns inte direkt roligt. Vore kul om man kunde få önska sig mer än en grej så det är lite ovisst om vad man ska få!

De senaste åren så har jag bara önskat mig en grej vilket suger, men det har varit behövligt. De senaste tre åren så har jag fått en mobil (som gick sönder för över ett år sedan) en kamera och en laptop från förra året. Så nu skulle jag vilja önska mig mer än bara en sak! Det suger att vara jag helt allvarligt. Jag önskar att jag var rik och kunde köpa vad jag själv ville ha! Hoppas verkligen att jag får flytta till Eskilstuna nästa år. Det suger att bo i Katrineholm. Det händer inte ett jävla skit här..

Nu har jag avreagerat mig lite, men jag är långt ifrån färdig. Trött på allt och alla!

Inga kommentarer: