fredag 16 oktober 2009

Fredagskväll avklarad.


Jag har haft en förbannat mysig kväll hemma hos Josefin. Det blev Idoltittande och en massa fniss och skratt. Det var skönt att få komma ut och umgås med en vän som jag bannemig verkligen tycker om. Det händer inte så förbaskat ofta so it was about time.

Resten av kvällen så ska jag bara sitta inne och löka. Äta lite räkmacka och försöka sticka på min halsduk som jag aldrig kommer någonstans med. Sedan blir det ett telefonsamtal med min älskade pojkvän. Jag saknar honom redna och det suger alltid att sova utan honom. Klockan är nu tio över tolv och vi skildes åt vid halv fyra idag. It sucks to be me! Nu ska jag kila in på toaletten och tvätta bort mitt eländiga smink och sedan softa resten av natten. Kanske skulle sova till och med, hihi.

Inga kommentarer: