måndag 5 oktober 2009

En bra måndag.


Nu är klockan halv ett på natten vilket innebär att det är tisdag! Träffade D några timmar förut. Vi satt och myste i studion där han spelade in tillsammans med sina bandpolare. Det blev en hel del slappande. Sedan gick vi ut. D cyklade till Shell för att handla cigaretter medans jag gick åt det hållet i väntan på att möta honom. Sedan så gick vi tillbaka till Inferno och jag åkte hem. Det var skönt att få träffa honom några timmar. Jag känner inte längre att jag måste umgås med honom bara för sakens skull. Nu träffas vi bara när vi saknar varandra och det funkar bra för mig. Sedan att vi ses flera gånger i veckan gör inte mig speciellt mycket. Det är bara trevligt att ha honom här.

På onsdag så ska jag umgås med Josefin och det ska bli förbannat trevligt. Jag måste säga att hon är en otroligt söt tjej som jag tycker förtjänar det bästa i hela världen. Jag är glad att vi började prata. Det var en jäklarns tur att vi hamnade på samma fest i fredags! Det hade blivit jävligt tråkigt utan henne där. Anywho, det ska bli mys att komma ut och umgås med vänner som man tycker om.

Imorgon så ska jag bara ligga hemma och såsa på förmiddagen och vänta på att D ska spela in med sitt band någorlunda tidigt så att han kan komma hit och sova tillsammans med mig. Det var ganska längesedan vi sov hemma hos mig så jag tycker minsann att det är dags nu. Jag tycker alltid om att ha sällskap här. Med några tända ljus, en bra film så voilá! Där har du en perfekt kväll. Jag kanske skulle tända några ljus nu och somna och känna doften av röda bär. Underbart!

2 kommentarer:

Josefin Larsson sa...

Vi får se till att ses i helgen istället. Du är så jävla bra , tycker hemskt mycket om dig och är väldigt glad att vi började prat! =D

Josefin Larsson sa...

prata*