tisdag 20 oktober 2009

Katrineholm återigen.

NU sitter jag hemma i Katrineholm igen med hårfärg i håret. Nu tonas det again! Rött som det har varit den senaste månaden. Jag trivs riktigt bra i den röda hårfärgen så den ska jag verkligen behålla. Pojkvännen tycker det är snyggt och med hans snygga smak så litar jag helt klart på honom. Baby sover här hos mig inatt vilket är riktigt mysigt. Imorgon så ska vi gå på Duveholms musikal och det ska bli intressant. Jag går mest dit och kollar för att det är polare där som ska delta. Det ska bli himla roligt faktiskt! Då kanske man träffar lite folk som man inte sett på ett tag. Det är inte helt fel direkt. Kvällen ska spenderas i sängen bredvid pojkvännen. Om en kvart så ska jag gå ner i min kalla källare och skölja ur färgen samt duscha. Det ska bli förbaskat skönt!

Nu ska jag sysselsätta mig med att läsa bloggar och kanske pussa på grabben.

Inga kommentarer: