måndag 26 oktober 2009

Måndag..

Ett flätat armband med en liten trollslända fick bli min senaste kreation.

Klockan är tjugo i fem och jag sitter här och ser på Austin Powers, stickar lite och planerar med bästa Josefin om morgondagen. Vi åker till Eskilstuna imorgon istället om allt går som planerat. Det kommer bli jätteroligt skulle jag tro! Jag har pengar kvar från igår så vi får se om det blir lite shopping också. Det är sådant som visar sig. Jag ska nog iallafall ta med mig min lilla smyckeslåda så att jag kan knåpa ihop något om jag får tråkigt. Jag ska iallfall göra ett armband till Josefin så jag hoppas att hon blir nöjd.

Grabben kom och sov hos mig inatt och det var riktigt mysigt. Vi nötte Family guy, käkade popcorn och jag slocknade ganska fort. Han låg och petade på mig, blåste mig i örat och var allmänt skitjobbig. Om jag inte hade varit så trött så hade jag gett honom en smocka.. Hur som helst, han åkte hem för ett litet tag sedan så nu är jag ensam ikväll. Jag har fått lingonveckan och jag har sprungit runt och varit tokig för att jag inte har hittat mina smärtstillande.. Får hoppas att det blir en lindrig smärta som man kan kirra med lite Ipren!

Men nu ska jag fortsätta att prata med Josefin, fixa lite té och kolla klart på Austin Powers.

Inga kommentarer: