tisdag 27 oktober 2009

Eskilstuna med Josefin!

Klockan är halv elva på förmiddagen och jag hade nog kunnat sovit bra många timmar till.. Men bussen till Eskilstuna drar iväg kl 14.20 så då måste jag vara pigg och glad. Tog nyss lite apelsinjuice och en Ipren för min stackars mensmage. Killar ska vara så otroligt glada för att de slipper att må skit och vara sängliggandes (för vissa) och äta smärtstillande en gång i månaden. Istället så kan de ta tillfället i akt, lämna flickvännen hemma och ge sig ut på en riktig partyrunda. Men vi tjejer har en viss makt så om vi gråter ögonen ur oss och säger "ååh jag har så ont!" så kommer de vara tvungna att stanna hemma med oss stackare. Det har fungerat på min grabb iallafall, men bara för att jag faktiskt hade ONT och höll på att gråta ihjäl mig. Då låg jag i fosterställning och blev servad med mat och té lite hipp som happ. Det tyckte jag var mysigt, hihi..

Snart ska jag springa ner till våran förbannat kalla källare och ta en dusch. Jag tror inte att jag har tvättat håret på cirka 4-5 dagar så det är nog dags nu. Efter det så ska jag väl slänga i mig lite mat så att jag inte hungrar ihjäl på bussen. Det vore inte roligt alls. Men nu ska jag springa ner så att jag blir färdig i tid. Här finns det ingen tid för att söla. Uppdatering kommer sen!

Inga kommentarer: