måndag 26 oktober 2009

Äntligen färdiiiig!


Jag har stickat på en halsduk hur länge som helst nu och ikväll så blev jag äntligen färdig med den. Det är kul att göra egna saker, kanske för att jag har fingerfärdighet och kreativiteten om man får säga så utan att skryta! Jag älskar att pilla med mina smycken och att sticka. Nu kanske jag skulle börja sticka på något annat! En likadan halsduk fast i en annan färg kanske? Blått är ju jävligt fint. Det sticker ut i kylan när alla andra går runt med enformiga och tråkiga halsdukar. Nåväl, det är något jag får fundera på ett tag. Om man inte har lust att punga ut en förmögenhet på en halsduk så är det bara man hittar ett garn i en fin färg och för ett rimligt pris och sätter igång och stickar.

Jag ska iväg 14.20 imorgon till Eskilstuna och jag tar med mig Josefin såklart. Så ikväll så ska jag försöka komma i säng tidigt så att jag är pigg och glad när det bär iväg. Imorgon så kommer säkert mensvärken dra igång också och det hatar jag. Men jag är utrustad med ett helt paket Ipren så jag är fit for fight! Synd att jag inte kunde hitta mina smärstillande bara. Får be om nya när jag går till UM i november. Jag klarar mig tills dess. Nu är det House som gäller!

Inga kommentarer: