tisdag 13 oktober 2009

En mysig ensamkväll.

Klockan är elva och jag sitter hemma och stickar på min halsduk som jag har kommit en bit på. Insåg att jag inte har bloggat sedan i lördags och det suger ju. Så jag passar på att uppdatera idag innan jag åker till Eskilstuna imorgon! Det ska bli riktigt mysigt att åka till grabben och det är nästan så det pirrar sådär underbart. Nykär låter väl lite smörigt men något åt det hållet är mycket möjligt! Min förkylning har fortfarande inte gett med sig men jag hoppas att det blir bättre imorgon. Det är inte speciellt kul att sitta på en buss i mer än 1½ timma med byte dessutom. That kinda sucks!

Min dag har spenderats hemma med grabben tills han åkte. Det var ett bitterljuvt hejdå. Jag satt bara och tjurade i mitt illamående och hoppades att han skulle stanna nu när jag är sjuk. Icke sa nicke. Men jag förstår att han var tvungen att åka hem så att han kunde ta sig till skolan imorgon. Jag håller tummarna för att han kommer upp ur sängen!

Internet har krånglat lite hit och dit idag men jag tror nog att det har gett med sig nu och lyder mig. Jag hoppas det iallafall. Resten av min kväll ska spenderas framför laptopen eller nere i soffan framför tvn. Det är sådant som återstår att se. Over and out, uppdaterar mer imorgon.

Inga kommentarer: