tisdag 20 oktober 2009

Keep on rocking!


Klockan är fem minuter över elva på kvällen och jag är förvånadsvärt pigg! Pojkvännen ligger och ser på tv medans jag kikar runt på internet och försöker hitta något vettigt att göra. Snart ska jag fixa iordning på mitt rum! Det ligger kläder slängda överallt som bara ligger och ser hemska ut. Jag tycker om att ha det snyggt på mitt rum.. Jag är en ganska ren person och när jag mår som bäst är när det är fint och snyggt runtomkring mig. När mitt rum ser ut som skit så känner jag mig precis likadan. Men inte nu, inte! Det ska åtgärdas.

Åh fyfan i havet vad äckligt! Jag har fönstret öppet och mor eller far öppnade ytterdörren på nedervåningen vilket gjorde att det blev korsdrag och min rumsdörr öppnades lite sådär segt som det gör i skräckfilmer precis när en ande tar sig in i rummet. Åh vad äckligt det var! Som tur är så har jag en grabb här som skyddar mig mot absolut allt ont som finns i världen. Jag hoppas att han vill göra mig sällskap ner till tvrummet så att vi kan somna i soffan ikväll. Det låter otroligt mysigt. Jag ska snart gå ner och göra varm choklad också, mumma! Men just nu är det sängen som gäller och sedan blir det tvn därnere.

Inga kommentarer: