lördag 17 oktober 2009

Asker today!


Sitter just nu och laddar inför att åka till Asker för att hälsa på bror och bo med hans lilla familj tills på måndag, tror jag väl att det blir. Det ska bli kul och mysigt att få träffa lilla Ebba. Har på mig en flanellskjorta som jag köpte tidigare idag för ynka 99 kr. Tack mami! Jävligt skön och perfekt i höstrusket. Den är ursprunligen gjord för män men den har små glittertrådat i tyget så då undrar man vad de stackars fabrikanterna tänkte. Men som tur är så passar det finemang för mig. Snart ska jag hoppa in i bilen och styra mot Asker. Jag är i stort sätt klar men nu väntar jag på resten av familjen.

Blir nog ingen uppdatering denna helg och inte heller så mycket internetaktivitet då jag ska gulla med min brorsdotter. Hoppas att helgen blir bra för det behöver jag verkligen! Dags att dra sig och plocka ihop det sista. Kanske dra på sig lite parfym så man inte luktar skit.

Inga kommentarer: