fredag 23 oktober 2009

The time of our lives..

Vill bara tillägga att jag saknar mitt ljusa hår. Det får komma tillbaka till sommaren!

Sitter just nu och huttrar på mitt rum trots att elementet är på. Tur det, för när jag åkte hemifrån igår så funkade det icke. Men det gör det nu så jag slipper frysa arslet av mig när jag ska sova inatt. Det sämsta som kan hända idag är att jag får sova själv och så blir det tyvärr. För de som inte vet så är sova själv det absolut värsta jag vet! Jag tål det bara inte helt enkelt. Inatt så sov jag i soffan och D i sängen som vi tog isär. Det var tänkt att vi skulle sova båda två i en 90 cm bred säng men det gick åt helvete så jag la mig i soffan och somnade bums istället. Men grabben var gullig och bäddade in mig ordentligt så att jag inte skulle frysa och han nattade mig. Ganska så gulligt.

Tydligen så har H&M dragit igång nu här i Katrineholm och det ska bli spännande att se hur utbudet ser ut. Om jag vågar så ska jag nog bege mig ner till stan imorgon och kolla in nya H&M. Det kommer förmodligen vara smockfullt med folk där så trängsel (vilket jag hatar!) är det stor risk för att det blir. Katrineholm har alltid varit en liten stand så man hade aldrig kunnat tro att en sådan internationell kedja skulle kunna ta sig hit till Sveriges tråkigaste stad.

Ikväll så blir det iallafall Idol, kinamat och stickning av halsduk. Nu ska jag fan försöka bli klar med den! Det börjar ju bli riktigt burrigt ute så det vore bra ifall jag kunde få den klar snart. Snart börjar snön falla och då är det åt helvete försent. Så det blir till att paniksticka nu hela helgen! Haha. Men nu ska jag lyssna på Miley Cyrus (som har en sådan sjukt unik röst) och konversera lite. Uppdaterar later!

Inga kommentarer: