lördag 3 oktober 2009

How I met your mother.

Nu är jag hemma i Katrineholm again. Åkte till Högsjö direkt efter att jag kom hem hit igår. Sedan tog vi bussen och åkte till Vingåker. Gick en jädra bra bit för att ta oss till festen som låg i Övre Vannala. Ta mig i arslet säger jag bara, jag tänker fan i mig aldrig gå dit igen. Inte i den här kylan iallafall. Kanske på sommaren när det är tjugofem grader ute. Jag hade iallafall en toppenrolig kväll med en del tårar och en hel del kramar från massa fulla änniskor. Själv så var jag nykter och det trivs jag bra med. Gillar inte att dricka längre. Slöseri med pengar och jag hatar att ligga hemma bakis dagen efter.

Nu trillade min syster in med en massa polare efter sig. De ska ha lite kalas här hemma ikväll och jag ska bara sitta på mitt rum och ta det så lugnt som möjligt. Hoppas att de ger med sig hyfsat tidigt ikväll. Jag är redan jättetrött och klockan är inte ens nio! Jag har iallafall lite How I met your mother och naturgodis som jag kan gotta mig med ikväll. Det får vara mitt substitut för pojkvännen som inte är här. Träffar grabben på tisdag igen och jag längtar.

Nu ska jag dricka multivitamindryck och äta upp naturgodiset. Yum!

Inga kommentarer: