onsdag 14 oktober 2009

Sunny wednesday!

Klockan är elva på förmiddagen och idag är det onsdag vilket innebär att jag åker till grabben i Eskilstuna. Mysigt mysigt! Jag känner mig riktigt sugen på pizza eller någonting liknande. Det kanske blir av ikväll om grabben har lust. Tänkte snart gå ner till köket och sätta på ugnen och skära lite potatis. Tänkte käka klyftpotatis till lunch. Det kan sköta sig själv i ugnen medans jag gör mig iordning. Orkar inte stå och passa på någon jävla pasta eller liknande. Det har jag bara inte riktigt tid med.

Jag har ont i magen och jag har illamående men jag hoppas att det går över. Om jag inte hade mått så illa igår så hade jag lätt satt mig på bussen med grabben men tyvärr blev det inte så. Om man ska åka i över 1½ timma så ska man bannemig vara i toppform. Man kan inte be chauffören stanna bara för att man ska spy. Nä så funkar det icke.

Dags att försöka omge dagen med hjärta och själ! Det är ju soligt ute så det blir mysigt att gå ner till bussen sen. Då kanske man till och med får dra på sig solbrillor. Nu önskar jag att det var sommar.. Nåväl, bara cirka ett halvår tills nästa värmebölja.

Inga kommentarer: