onsdag 7 oktober 2009

Sick again.

SItter hemma och ser på House på internet. Det är riktigt jävla bra. Otippat nog så klickade jag på ett avsnitt som jag redan har sett och jag kan inte bara sluta kolla. Så jag får helt enkelt vänta tills nästa avsnitt. D sov här inatt och det var riktigt mysigt. Vi såg en film som heter The haunting in Conneticut. Den var riktigt bra och handlingen var grym! Fast jag vaknade inatt av att jag hade mardrömmar. Så jävla typiskt..

Vaknade imorse och mådde fullkomligt skit! Extremt mycket halsont och huvudet höll på att spricka av smärtan. Grabben gav mig lite massage, vi käkade klyftpotatis sedan begav han sig till studion för att spela in med sitt band. Jag stannade hemma och såg på tv och How I met your mother. Ska möta grabben senare för att käka pizza med honom. Tur att Ipren finns. Annars hade jag verkligen inte orkat göra någonting. It saved my life!

Nu ska jag fortsätta att se på House.

Inga kommentarer: