torsdag 22 oktober 2009

I Eskilstuna just nu.

Klockan är lite över nio och Criminal minds går på tv. Jag vet inte vad jag ska göra för att sysselsätta mig själv. Jag kom hit innan fyra och då gick jag direkt till Din sko och inhandlade de underbara skorna som jag ska gå in så att de blir magnifika. De är redan toppen men de blir ännu bättre när de är formade efter mig. Efter att jag hade handlat så gick jag hit till lägenheten, D fick släppa in mig och han såg på film medans jag nötade Scrubs på sexan. När det var slut så gjorde D mig sällskap i sängen. Vi bestämde oss för att gå och handla och jag fick gå in mina skor litegranna. Det är ganska ovant att gå i högklackat eftersom att alla mina skor är platta. Men jag lär mig! Jag lagade korvgryta med ris och det blev starkt! Nästa gång så ska jag inte ta den starkaste korven som finns.. Min mage kommer gå bärsärkargång ikväll!

D somnade nyss och jag hoppade på honom och väckte honom. Det är alltid lika kul att väcka den björn som sover. Men som tur är så blev han inte förbannad eller sur. Jag antar att det blir ännu en kväll i sängen som blir så himla obetydlig. Jag vill ut och hitta på saker ju! Nu känner jag mig riktigt trött på att sitta hemma och inte göra något alls. Det tar på min kropp och jag blir bara tröttare och tröttare. Jag trodde aldrig att man skulle bli seg av att bara vila, men det blir man! Jag ska försöka hitta en fest i helgen och hitta på något kul.. Men med vem? Jag har ingen aning.. Nu ångrar jag att jag inte har en enorm vänskapskrets. Men de vänner jag har är underbara. Inte en dag utan dem.

Så, vad fick jag ut av detta inlägg? Inte ett förbannade skit! Jag måste snart ta tag i mitt liv och försöka göra något av mig själv. Jag är så trött på att vara instängd i mitt lilla skal. Skalet är så himla tunt men ändå kan jag inte ta mig ur det.. Fan, hemskt!

Inga kommentarer: