måndag 5 oktober 2009

Smooth shopping.

Begav mig ner till stan med storasyster och mami förut. FIck med mig en jacka och ett par torgvantar hem. Det känns verkligen att det är höst nu. Det blir bara kallare och kallare ute och det gillas icke. Snart är det dags att dra igång elementet på högsta värmen. It's gonna get cold!

Anywho.. idag så har jag inte gjort något speciellt förutom att jag handlade de där grejerna. Men imorgon så blir det andra bullar. Då ska jag träffa D. Hoppas att vi hittar på något speciellt. Jag känner för att gå ut och äta en pizza eller någonting sådant. Att bara sitta hemma hela tiden och se film eller bara kolla på tv blir ganska långtråkigt till slut. Så jag hoppas att jag kan dra med honom ut på äventyr. Det var längesedan vi gjorde något sådant tillsammans så det behövs just nu.

Min kväll ska spenderas hemma här framför datorn. Ska se på How I met your mother och sedan göra ett armband. Har fått en beställning på ett armband som jag gjorde igår och nu väntar jag bara på att få mått så att jag kan sätta igång. Måste bege mig till pysselaffären och köpa mer kedjor. Mina börjar ta slut så det är lite brådis. Gör jag tillräckligt bra grejer sen så behöver jag betydligt mer material än vad jag gör nu. Om folk vill köpa så måste jag skaffa mer, mer och mer! Hoppas att folk vill köpa i framtiden. Gud vad glad jag skulle bli då.

Inga kommentarer: