fredag 23 oktober 2009

Fotografering!


Just nu sitter jag och kollar på House och stickar på min halsduk. Nu känns det som att jag börjar komma någonvart. Jag har inte ens stickat hälften ännu men jag börjar närma mig. Nu ska jag sticka hela natten i väntan på att få höra från pojkvännen som är ute och partajar röven av sig. Jag hoppas att han kommer ihåg att ringa mig, annars blir lilla jag ganska förbannad. När någon säger: jag ringer dig när jag kommer hem, så tror man såklart på det. När personen inte ringer så blir det no mercy!

Jag sitter här och skriver och nu blev jag helt plötsligt jävligt yr och mår piss.. Jag kanske har fått i mig för lite vätska som inte innehåller socker. Cola är inte riktigt den drycken som läkarna skulle föredra när de predikar om att man måste dricka ordentligt. Vatten finns det något som heter, det ska tydligen vara bra för människor. Fyfan, nu skulle jag faktiskt behöva lägga mig ner ett tag......

Inga kommentarer: