söndag 4 oktober 2009

Kanelbullens dag.


Klockan är sex och morsan och farsan kom hem för någon timma sedan. De hade köpt en massa polkagrisar och en varsin tischa åt mig och syster. Riktigt skojigt. Idag så är det kanelbullens dag och jag har inte ätit några bullar ännu. Om jag har tur så vill morsan hänga med och handla det sedan. Någon liten bulle måste man väl ändå få.

Jag har kollat på How I met your mother hela dagen och nu är jag inne på den fjärde säsongen. När jag har kollat igenom alla säsongen så måste jag hitta en ny serie som jag kan sysselsätta mig med. Den här veckan kommer nog bli kanska kul. Ska träffa D på tisdag. Sedan ska jag träffa Josefin och Josefin någon dag. Jag har mer "planerat" än vad jag brukar.

Nu har jag inget mer intressant att skriva. Kanske kommer mer framåt kvällen. See you then!

Inga kommentarer: