fredag 9 oktober 2009

En sjuk fredag..


Nu är jag hemma i Katrineholm igen. Det känns skönt att vara på hemmaplan. Jag har sovit jävligt dåligt inatt och jag har tydligen snarkat också. Stackars pojkvän. Men det beror ju på att jag är förkyld och inget annat. Ikväll så blir det en härlig hemmakväll eftersom att jag är sjuk. Men jag ska möta upp D sen och äta pizza. Det ska bli mys. Sedan ska jag handla en massa godis som jag kanske till och med får äta upp själv för en gångs skull. Det är ingen idé att köpa godis när man har en godiskåt pojkvän bredvid sig.

Just nu så ser jag på Gossip girl och har så förbaskat tråkigt. Nu vill jag bara att tiden ska gå så att jag kan få gå ut och möta D sen. Röksugen är jag också. Kanske tar med syster ut på en rökpromenix. Men nu ska jag fortsätta att se på Gossip girl och tvinga universum att få tiden att gå snabbare. Wish me luck, höhö.

Inga kommentarer: