lördag 24 oktober 2009

Marieberg imorgon!

1000 kr = Marieberg = a shitload of shopping!

Ja imorgon så ska jag upp extremt tidigt för att åka till Marieberg tillsammans med storasyster och mamma. Fick lite pengar att köpa kläder för och det tackar jag verkligen för! Det gjorde min dag och det bidrar verkligen till att jag är glad nu. Josefin ringde mig förut och undrade ifall jag ville komma hem till henne! Så jag tog min cykel och hojjade iväg. Väl hos Josefin så var det en massa trevligt folk och vi satt och busringde. Det kändes lite högstadiet men det var roligt. Ikväll så ska jag försöka lägga mig tidigt! Jag ska upp hyfsat tidigt imorgon eftersom att vi ska åka till Marieberg. Jag har ingen aning om varför morsan vill bege sig så himla tidigt men jag klagar inte. Det ska bara bli roligt att komma iväg och shoppa med morsan och syster. Det blir våran tjejdag helt enkelt!

Efter shoppingturen imorgon så kommer jag förmodligen vara helt slut men jag kommer nog bli pigg igen när D kommer hit och gör mig sällskap. Det är alltid lika mysigt att ha honom här så det ser jag fram emot! Vi kanske hyr någon film och lägger och slappar. Det är aldrig helt fel. Det finns inget så mysigt som att ligga bredvid någon man älskar! Nästa helg är det Halloween också. Jag vill så gärna gå på fest och klä ut mig till något riktigt fult eller riktigt ballt. Jag ska börja leta fest och se vad Halloween-helgen har att erbjuda. Annars har jag och D en backup-plan: vi ska ligga hemma och se på skräckisar hela natten. Spooky!

Nu ska jag slå en pling till pojkvännen och se om han lever efter att ha spelat kort hela kvällen. Jag håller tummarna.

Inga kommentarer: