torsdag 22 oktober 2009

Eskilstuna och skoshopping.


Det blir Eskilstuna idag istället! Jag har precis gjort mig iordning och klockan är halv två. Bussen går tjugo över två men jag vet inte om tar den eller om jag tar en som går senare. Det är sådant som visar sig. Jag har ingen lust att sitta på en buss idag men jag blir så illa tvungen tyvärr! Men jag dör inte, som jag alltid säger om allt. Det ska bli mysigt att träffa grabben plus att jag ska köpa de där underbara skorna som jag har blivit störtförälskad i! Nu håller jag bara tummarna för att de finns i min storlek och att de sitter bra på mina små fossingar. Det vore prima! Snart ska jag äta kycklingsallad. Min mage kurrar som bara den! Bäst att jag springer ner och hämtar den. Det finns ingen tid till att sega här inte! Jag får se om jag övernattar i Eskilstuna eller om jag åker hem redan ikväll. Sådant som visar sig när det närmar sig.

Inga kommentarer: