torsdag 16 juli 2009

Grattis älskling!

Idag så är det den sextonde juli och idag så fyller hjärtat arton år. Grattis älskling! Vi firade honom lite smått igår med estetfesten och jag hade riktigt kul. Dessvärre mådde jag inte lika bra imorse då D fick komma på sin vita häst med svärdet i högsta hugg och rädda mig från mitt jävla illamående. Efter att ha druckit lite nyponsoppa och hulkat över hinken en stund så mådde jag lite bättre.

Nu har jag precis duschat och jag håller på och slänger ihop grejer som jag ska ha med mig till Sunne i helgen. Jag åker till D idag och firar honom och stannar tills imorgon då vi ska åka. Det ska bli skönt och trevligt att få komma iväg lite och inte bara vara i Högsjö och Katrineholm.

Nu ska jag slänga ihop sovsäck, kudde och sådant som behövs när man ska bo i en stuga. Fan, vad det ska bli skönt att komma bort. Men fortfarande så är D's födelsedag i första hand nu.

Dags att kila.

Inga kommentarer: