tisdag 14 juli 2009

Fuck forever!

Klockan är snart elva. Blev inget jobb för mig idag då jag har så jävla ont i ryggen. Jag och D busade lite igår vilket innebar att jag lutade mig bakåt och han skulle hålla i mig men tappade mig med flit och jag drog direkt ner i marken på ryggen och det känns idag, kan jag säga. Snart så ska jag springa ner en våning och få i mig en macka eller någonting liknande. Jag är otroligt slarvig när det gäller att äta frukost när jag är hemma. Brukar lagom vakna till lunchen. Typiskt ungdomar, skulle jag säga.

Idag så ska D firas i Högsjö vid halv sex ikväll men jag ska nog dit lite tidigare. Gulla med mitt hjärta innan hans knasiga släkt kommer. Jag gillar varenda jävel där faktiskt. Utan tvekan en utav de roligaset släkter jag vet. Ingen är den andre lik.

Hoppas att vi får våra byxor hem snart. Nu börjar det klia i fingrarna på mig. Jag vill ju ha dem med en gång. Det slutar alltid med att jag blir så jävla otålig och galen. Men jag har klarat mig ganska bra änsålänge. Hihi.

Dags för frulle då.

Inga kommentarer: