onsdag 15 juli 2009

Partaj ikväll.

Klockan är snart två och jag sitter hemma hos D. Jag ska åka hem med bussen som går tio över fyra för jag måste åka hem och göra mig iordning. Ikväll så är det estetfest och det ska bli riktigt kul att träffa alla igen! Har inte träffat dem sedan studenten i stort sett. Det ska drickas vin, snackas och bara umgås. Det var längesedan jag var på en sådan tillställning. D ska passa på att fira sin födelsedag efter tolvslaget då han fyller arton imorgon. Då ska han sjävklart gå på krogen och jag får snällt stå utanför och vänta. Det gör inte mig någonting sålänge jag slipper gå och bära på allas jävla sprit. Det har hänt mer än en gång och det ska inte hända igen. Känner mig bara utnyttjad.

Igår så blev det kalas hemma hos D och han fick många fina presenter. Bland annat en Vodka Explorer, glutenfria kakor och en hel drös med pengar. Passar bra nu när han fyller år så han kan köpa sin sprit utan att snylta på sina vänner vilket kan hända lite då och då.

I helgen så är det dags att åka till Sunne och det ska bli så roligt! Det finns tydligen ett vattenland i närheten av campingen som vi ska bo på och det klagar man ju absolut inte på. Tyvärr så är det nog hiskeligt dyrt och jag har inte mycket pengar att punga ut för det. Jag nöjer nog mig med poolen som finns på campingens område.

Nu ska jag vänta på att D kommer ner så han kan gulla med mig ett tag innan jag drar hem. Hi!

Inga kommentarer: