måndag 6 juli 2009

Vilken tråkig måndag..

Klockan är snart fem och jag är så sjukt trött! Väntar på att lilla mor ska komma hem så att vi kan åka och handla present till D som fyller år nästa vecka. Jag har sån förbannad ångest, vad i helvete ska jag köpa till honom? Han ska iallafall få tatueringspengar av mig eftersom att han fyller arton och då får bestämma själv om han vill tatuera sig eller inte. Det blir väl en Mötley-tatuering.

Vaknade upp efter tolv på förmiddagen idag och har slappat runt sen dess. Hade sådan ångest när jag vaknade eftersom att jag skulle ha gått till tandläkaren imorse (trodde jag iallafall) och skippade därmed jobbet för att kunna ta mig dit i tid men det visade sig att jag inte ska till tandläkaren förrens på onsdag. Så går det när man inte har någon koll på vilket datum det är. Hade nog inte kunnat jobba idag iallafall pga regnet. Det är inte så lätt att måla staket i spöregn. Hihi.

Ikväll så ska jag till stadsparken för att se någon snubbe spela gitarr. Det kanske är värt att se, vem vet. Efter det så blir det pizza med lite härligt folk som Julia, Dennis och Henke såklart. Linnéa och Jonathan skulle komma till Julia straxt så jag hoppas att dom också gör oss sällskap. Vore ju suveränt. D ligger och sover i min säng just nu och jag ska hoppa på honom och få honom att vakna så att han kan äta någon gång! Jag vill ju att han ska vara pigg ikväll!

Dags att göra sig iordning lite. Pöss!

Inga kommentarer: