fredag 24 juli 2009

Åh!

Allt detta är från Gina tricot! Så snygga grejer.
Speciellt den urläckra bikerjackan. Den ska bli min.

Jag är väldigt mycket för att shoppa och jag kan inte åka till Marieberg eller Tuna park utan att få med mig något hem. Nu har jag haft mina 1000 kr länge och jag har inte spenderat dem ännu. Nästa vecka så ska jag och D jobba så då hoppas jag att vi kan få ihop lite pengar så att vi kan åka och shoppa när han får sin nyckel och ska lämna grejer i sin nya lägenhet i Eskilstuna. Han ska flytta in precis över Cityhuset och där finns det affärer som jag kommer bo i framöver.

Men nu när jag ska tatuera mig i veckan tillsammans med D så kanske det får vänta ett tag. Men om jag jobbar ungefär fyra dagar så har jag iallafall runt tusenlappen att handla för plus att jag redan har lite cash. Det ska bli skönt att jobba och få ihop lite pengar. Det är fan värt det. Jag längtar!

Inga kommentarer: