torsdag 30 juli 2009

Trist, liksom.

Det är torsdag idag och jag har absolut ingenting att göra. Jag får väl sitta och pilla på min tatuering, snurra håret som jag alltid gör och kolla på Weeds på tv6.se/play. Det är den underhållning jag brukar köra med. D åkte hem för lite mer än en timma sedan. Jag träffar honom imorgon igen när jag ska hämta mina ljudinspelningsgrejer som min storebror Stefan ska låna av mig. De står bara hemma hos D och dammar ihop så det är klart att jag lånar ut dem till någon som har användning av dem! Vi ska även åka till Marieberg imorgon vilket är välbehövligt. Jag behöver lite nya kläder och viktigast av allt: underkläder! Det är sällan jag köper bh eller trosor och jag borde verkligen göra det oftare. Alla underkläder som jag har är tråkiga och jag behöver lite nytt! Jajemensan. Så ligger det till. Det ska bli kul att ha en liten familjeutflykt imorgon och jag tror att vi i familjen verkligen behöver det.

Försöker få tag på min storasyster nu och se om hon vill följa med imorgon eller inte. Det är ju liksom grejen med att åka alls. Jag vill shoppa men samtidigt umgås med min familj. Vi brukar inte åka på semester eller göra något tillsammans i vardagen så det ska bli kul faktiskt.

Nu ska jag snart koka nudlar och käka vårrullar. Fan vad jag orientalisk idag men så blir det när man inte har något annat att äta. Morsan orkade inte laga mat och det gjorde hon rätt i. Det är bara vi hemma så det är onödigt att stå och glöta vid spisen en timma för att bara mätta två magar. Jag klarar mig med nudlar och vårrullar. Det står jag mig på tills ikväll iallafall!

Inga kommentarer: