onsdag 29 juli 2009

Sovdags, minsann.

Klockan är fem minuter över tolv just nu och jag är trött som en gnu! D är här och vi har gullat medans vi såg på film. Material girls med Hilary och Haylie Duff. Inte den bästa film jag har sett men den dög för en och en halv timmas underhållning. Imorgon så är jag helt ensam! Det känns tråkigt men jag får se till att sysselsätta mig. D ska hem och repa och det ska han göra på fredag också så då blir det extra tomt. På lördag så ska han ut till ett ställe dit jag inte kan följa med eftersom att det är 18 + där. Känns lite pissigt men jag överlever. Han bad mig att komma på fredag men vi får se hur det blir. Han kanske skulle må bra utan att ha mig i närheten jämt. Fast ikväll så stannade han här trots att vi inte ska jobba imorgon och det uppskattar jag. Det visar att han vill umgås med mig och inte känner sig tvingad att stanna. Jag älskar den grabben!

Vi har vaniljljus tända och det luktar mumma i hela rummet. Nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng med en grabb som luktar en gnutta men det kan jag absolut leva med. Han har trots allt skägg, hiskliga fisar och hår på tårna! Men det gör inte mig ett dugg. Jag älskar honom iallafall. Min prins.

Inga kommentarer: