onsdag 8 juli 2009

Snart så är det dags.

Snart så är det dags att bege sig till Vingåker för att umgås med världens bästa Josefin. Klockan är snart tjugo i tre så det är ungefär en timma kvar tills jag ska ta bussen till min flicka. Hon föreslog att vi skulle käka på Dallasgrillen och jag bangar minsann inte. Jag älskar skräpmat och så är det bara. Trots att min tunna kropp inte ser ut att tåla speciellt mycket. Måste verkligen gå upp i vikt!

Köpte mig ett fint rosa nagellack förut. Flickigt, jag vet. Det är inte min stil överhuvudtaget men jag har funderat på ett rosa nagellack ganska länge nu och jag behövde växla min femhundralapp så jag kan ta bussen sen utan problem. Jag känner mig ganska feminim just nu. Jag brukar alltid dölja mig i mörka färger men nu på sista tiden så har det förändrats och jag börjar bära mer färg. Prima! Ska plocka iordning på lite skit på rummet så det är snyggt när jag kommer hem ikväll vid nio. Jag älskar att ha det städat! Jag känner mig så välorganiserad då.

Nu ska jag ladda i en timma. Måste ju ta med mig kameran så att jag kan terrorisera kamerakåta Josefin. Jag vet att hon gillar det, i smyg.

Inga kommentarer: