onsdag 8 juli 2009

Onsdag.

Vaknade av att mamma sa att det var en kvart kvar tills jag skulle till tandläkaren och då var det bara att ta sig ur den varma och sköna sängen för att sedan bli skjutsad till tandhygienisten. (Ursäkta min stavning!) Jag hade lite tandsten och en tand hade vuxit sig alldeles för stor så den skulle lagas. Burr, jag ryser bara tanken av den där borren som ska härja i min stackars mun. Usch, jag hatar det verkligen!

Jag har varit duktig hela morgonen minsann. Plockade två liter blåbär till farsan! Han brukar slänga ut mig på uppdrag som nu var blåbärsplockning och jag brukar få en viss summa för antalet liter jag plockar. Så nu har jag kommit en bit på vägen till de där otroligt snygga byxorna som jag bara dreglar över. Ikväll så måste jag fanken beställa dem när D kommer hit, utan tvekan!

Jag har varit duktig och ätit frukost också. Det brukar jag aldrig göra annars men jag kände mig hyfsat bra idag. Snodde även lite druvsocker av D också, behöver en rejäl energiboost! Idag så ska jag till Josefin och umgås med henne. Vi träffas allt för sällan och när vi väl ses brukar det bli för kort istället. Jag åker dit vid fyra och tar sedan bussen hem som går runt åtta och gör D sällskap på bussen eftersom att han åker från Högsjö. Då kommer vi hem samtidigt och det är suveränt.

Nu ska jag snart duscha och jag ber till gud att det finns varmvatten! Jag vägrar duscha i kallvatten.. Men det kirrar sig! Hue!

Inga kommentarer: