måndag 27 juli 2009

Råsnygg!

Fick den här ursnygga tröjan av min kära pojkvän idag. Otroligt snällt!
Har jag världens bästa pojkvän eller vad? Det tror jag minsann!

Har precis tryckt i mig två vårrullar och jag mår illa som fan. Men det har gett med sig lite. Jag gick ut och satte mig på balkongen och fick lite frisk luft. Two and a half men härjar på tvn och jag ska snart lägga mig bredvid Dennis. Vi har köpt kinderchoklad och cheeseballs. Så nu jävlar ska vi bli feta ikväll! Vi måste dock lägga oss tidigt eftersom att vi ska jobba imorgonbitti och då ska vi vara pigga och glada. Fan för att jobba men det är ett måste. Jag ska ju tatuera mig på fredag och jag behöver pengar till det! Jag har visserligen pengar nu men de ska gå till diverse saker som kläder eller så ska jag bara spara det till ett bra tillfälle!

Dags att gulla med hjärtat.

Inga kommentarer: