onsdag 22 juli 2009

Onsdag!

Idag så är det onsdag och idag så ska jag och Julia ta bussen till Högsjö som går tio i fyra. Det är ju fest som gäller ikväll men jag ska hålla mig nykter och inte dricka. Jag kanske köper med mig en cola vilket får duga bra för mig. Jag mådde så dåligt förra torsdagen då jag var ute på onsdagen och D fick komma hit och ta hand om mig medans jag skrek i telefon att pallra sig hit snabbast möjligt! Jag har nästan aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Jag hoppas att man inte blir SÅ jävla illamående på samma sätt om man blir med barn. Usch, jag fruktar faktiskt att få egna barn om jag är ärlig. DÅ måste man torka bajs, byta blöja, gå upp mitt i natten och mata ungen som bara skriker och skriker. Jag nöjer mig med min älsklings-Ebba sålänge. Fasters lilla gullunge!

Nu är det dags att slänga ihop lite lunch och sedan börja sminka sig, kanske se lite på tv och ta det lugnt innan det är dags att börja springa till bussen. Tror att jag ska till Julia ett tag innan också men vi får se hur mycket jag hinner med. Nu ska jag plundra kylskåpet och hitta något gott att äta. Later!

Inga kommentarer: