onsdag 29 juli 2009

En jättetråkig onsdagskväll!

Fifan så otroligt tråkigt jag faktiskt har. Min antennjävel till tvn är helt balooza och vill inte funka som jag vill. Både jag och D är frustrerade och vi skulle kunna slänga skiten i väggen om det är så. D har suttit på toa hur länge som helst nu och jag tycker att han ska komma ut någon gång så vi kan gulla. Jag har precis duschat så nu känner jag mig riktigt ren och fräsch. Ska gå ner och hämta lite sängkläder tänkte jag. Det känns så äckligt att ligga i mina snuskiga och otroligt välanvända sängkläder vilket kanske inte är så bra för min tatuering eftersom att det är nog en hel del baciller på dem!

Imorgon och fram tills på söndag så jag har verkligen inte ett skit att göra. Jag kanske ska passa på att träffa Arvid nu när D är upptagen hela helgen med hans mansgöra. Jag ska passa på att plocka mer blåbär så att jag kan få mer pengar. Idag så tjänade jag ihop 400 kr på att bara plocka blåbär men det tog visserligen fem timmar också. Det var ett riktigt jävla slitgöra! Men den här gången så ska jag bara plocka fem liter vilket resulterar i 200 kr. Det duger bra för min del. Sålänge jag har pengar så att jag klarar mig över helgen. Det blir inte jobb förrens nästa vecka och jag kanske ska till Eskilstuna med D på måndag vilket kan innebära shopping. Livet är bra jävla hårt.

Dags att hämta de där förbannade sängkläderna. Tjong!

Inga kommentarer: